Obchodní podmínky v bodech.

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.housemode.cz.Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího(provozovatele) a kupujícího (zákazník).

  1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.housemode.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zb oží kupujícím.
  3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých vypsaných údajů a náležitostí.
  4. Místem dodaní je adresa uvedená kupujícím při objednání zboží.

Obchodní podmínky plné znění.

  1. Všeobecná ustanovení
    1. Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím.Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího(firmy HOUSEMODE) a jeho zákazníku (kupujícího) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. je jejich součástí.
    2. Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu objednané zboží za podmínek stanovených těmito obchodními podmínkami a kupující se zavazuje toto objednané zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu.
  2. Předmětem smlouvy
    1. Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě-objednávce (dále jen zboží). Váhy, rozměry a ostatní údaje obsažené v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou nezávaznými údaji, pokud nebyly ve smlouvě výslovně uvedeny jako závazné. HOUSEMODE (dále jen prodávající) se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat:
      bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy opraven, jeli to pro daný druh zboží obvyklé.
    2. Pokud je u zboží dárek,je toto platné pouze v případě uhrazení plné ceny,která je uvedena na eshopu.V případě poskytnutí dodatečné slevy nárok na dárek zaniká.
    3. Pokud je zboží označeno skladem,neznamená to že je zboží připraveno na prodejně ale nachází se v centrálním skladě našeho dodavatele.Po objednání je expedováno na adresu zákazníka nebo na naší prodejnu kde si ho zákazník může následně vyzvednout.
  3. Místo plnění
    1. Místem plnění je místo uvedené v objednávce. Datum zdanitelného plnění je shodné s převzetím zboží ze strany kupujícího.
  4. Objednání zboží, uzavření smlouvy
    1. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se muže vyžadovat formální potvrzení objednávky prodávajícím, smlouva pak vzniká samotným dodáním zboží.
    2. Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu (množství zboží,výše ceny,náklady na přepravu apod..) vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky, e-mailem či písemně. Odmítne-li kupující objednávku požadovaným způsobem autorizovat ,považuje se objednávka za neplatnou.
  5. Cena a placení
      1. Nabídkové ceny uvedené na firemních stránkách společnosti HOUSEMODE -www.housemode.cz jsou platné v okamžiku objednání. Uvedené ceny jsou platné do vydání nového ceníku. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen,v případě změny peněžních kurzu, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Kupní cena bude považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na běžný účet prodávajícího nebo uhrazením v hotovosti v našem kamenném obchodě, nebo na dobírku.
        Prodávající zůstává vlastníkem zboží až do zaplacení úplné kupní ceny. Faktura vystavená na základě objednávky mezi kupujícím a prodávajícím je součastně daňový doklad. Daňovým dokladem je rovněž prodejka za hotové vydána při platbě za hotové pokladnou prodávajícího. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.
    1. Možnosti platby
      1. Platba dobírkou – platba v hotovosti: zboží Vám dovezeme po celé ČR v předem smluveném termínu na Vámi uvedenou adresu. Platba probíhá na místě v hotovosti částku předáváte našemu smluvenému dopravci.
      2. Osobní odběr – platba v hotovosti: zboží pro Vás bude připraveno na naší prodejně (ADRESA PRODEJNY) Platba probíhá v hotovosti na místě (osobní odběr).
      3. Platba převodem : tato platební metoda umožňuje úhradu zboží bankovním převodem při odesílání objednávky se Vám při zadání této volby zobrazí číslo našeho účtu a variabilní symbol platby (číslo objednávky). Platba probíhá vždy předem, před dodáním zboží.
        Číslo našeho účtu :
  6. Dodací lhůta
    1. Dodací lhůta začíná ode dne ověření závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladu ,které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky.V případě, že zboží je na skladě, zavazuje se prodávající jej dopravit kupujícímu do 7 pracovních dnu pokud není dohodnuto jinak. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Jedná-li se o důležitou objednávku, vyžádá si kupující od prodávajícího písemné potvrzení objednávky. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci do 7 dnu, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nezávazně nabídne odběrateli jiný srovnatelný výrobek.V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty. Není-li prodávající schopen dodat zboží v dohodnutém termínu odběrateli, je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené odběratelem k aktuální objednávce-kupní smlouvě na jeho účet.
  7. Dopravní podmínky
    1. Zboží je kupujícímu dopravováno do sedmi pracovních dnů nebo dle dohodnutého termínu (běžně do 48 hodin),dle objednávky s určením přesné adresy, dne a časového rozpětí, v kterém bude zboží zavezeno. Ke zboží nadměrné velikosti či hmotnosti může být účtovaná jiná výše dopravného, než jsou standartní ceny dopravy. 
    2. Do 5Kg

      120,- Kč

       

      Označené zboží (zdarma)

      5-15Kg

      220,- Kč

       

      Označené zboží (zdarma)

      15 – 20 Kg

      360,- Kč

       

      Označené zboží (zdarma)

      20 – 50 Kg

      510,- Kč

       

      Označené zboží (zdarma)

    3. Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít a potvrdit jeho převzetí oprávněnou osobou. Viditelně poškozenou zásilku od dopravce nepřebírejte nebo nás ihned kontaktujte. Zboží Vám bude dodáno s fakturou(daňovým dokladem) a vyplněným záručním listem.
  8. Záruka, servis
    1. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetím zboží kupujícím nebo konečným uživatelem. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky.Zboží je dodáváno se zárukou minimálně 24 měsíců.
  9. Reklamační řád
    1. Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou,nepřebírejte jej.Pokud je zjištěno poškození vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodaného zboží nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky, včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě reklamace můžete kontaktovat přímo autorizovaná servisní střediska konkrétní značky. Nebo přímo kontaktujte nás s případnou reklamací Vám rádi pomůžeme. Kontakt naleznete na domovské stránce.
      1. Záruční lhůta se nevztahuje na vady,vzniklé neodborným či nešetrným zacházením.
      2. Při reklamaci zboží je nutné předložit  doklad o koupi a řádně vyplněný záruční list.
      3. Vznikne-li škoda při přepravě zboží,odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
      4. V případě,že dodaný výrobek není ve shodě s kupní smlouvou (rozpor s kupní smlouvou),má kupující právo požadovat buď výměnu věci, nebo opravu, není-li takový postup možný má právo od smlouvy odstoupit.To neplatí pokud kupující o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo ho sám způsobil.
    2. Zboží mi bylo doručeno poškozené a obal byl nepoškozený

      Při přebírání zboží od přepravce vás prosíme o pečlivou kontrolu dodaného zboží, a to i v případě, že obal nejeví známky poškození. Z našich skladů zboží odchází v naprostém pořádku z pohledu výrobku i jeho obalu. Při přesunu zboží na vaši adresu se však bohužel může zásilka jakýmkoliv způsobem poškodit – například nakláněním balíku při převozu v autě přepravce, převážením na rudlech a jiné manipulační technice, při nakládce a překládce zboží u přepravce a podobně. Ve vyjímečných případech může pod obalem, který nejeví známky poškození, být vaše zboží poškozené.

       1. Pokud zásilka nejeví známky poškození a vy zásilku převezmete, je vhodné před rozbalením zásilku nafotit ze všech stran (1 foto = 1 strana) pro případnou reklamaci poškození pod obalem.

       

      Pokud je vnější obal bez poškození a vy i přesto dodatečně zjistíte poškození pod obalem, tak začíná běžet lhůta na reklamaci přepravy u přepravce, která je 2-3 dny od převzetí zásilky, dle zvoleného přepravce. Reklamaci můžete oznámit přepravci sami nebo se obrátit na nás a my budeme reklamaci přepravy vyřizovat za vás. V obou případech doporučujeme po otevření zásilky poškození nafotit.

       

      Při reklamaci je potřeba doložit fotografie vnějšího obalu, poškozeného zboží, jeho zabalení uvnitř zásilky a přepravní štítky. Je potřeba zajistit, aby se zásilkou nebylo manipulováno, až do vyjádření přepravce a uchovat veškerý obalový materiál, do kterého musí být zásilka opětovně zabalena.

       

      Pokud chcete, abychom reklamaci s přepravcem vyřizovali za vás, tak je třeba fotografie uložení zboží uvnitř balení, obalového materiálu a poškození, s popisem škod, zaslat na email info@housemode.cz . Tyto podklady je nutné doručit do 2 dnů od převzetí zásilky. My vás poté budeme obratem kontaktovat s informací o dalším postupu vyřízení reklamace tak, abyste měli doma zboží, které jste si objednali, co nejdříve.

       

      Bez dodržení těchto podmínek včetně doložení všech uvedených fotografií není možné dodatečně uznat reklamaci na poškození zboží při přepravě. Proto kontrole věnujte prosím dostatečnou pozornost. Jakékoliv zjištěné poškození obalu nebo zásilky vždy zaznamenejte do přepravního listu. Při splnění všech podmínek vám zašleme nové zboží obratem.

       

      V případě, že se vám uvedené podmínky nepodaří dodržet a již jste převzali zásilku v neporušeném obalu a s poškozeným výrobkem uvnitř, informujte prosím neprodleně přepravní společnost a nahlaste poškození zásilky při přepravě. Poté je nutné vyčkat na vyřízení reklamace u přepravce, které trvá dle zákonné lhůty. V případě, že přepravce vaši reklamaci uzná, zašleme vám nové zboží a reklamaci s přepravcem dořešíme sami. V případě, že přepravce vaši reklamaci zamítne, můžeme vám nabídnout zaslání vašeho zboží do autorizovaného servisu, který připraví cenovou kalkulaci opravy, nebo vás servisní technik navštíví přímo ve vaší domácnosti.

       

      Níže uvádíme kontakty na jednotlivé dopravce a maximální lhůty pro nahlášení škody:

       

      PPL

      Do 3 pracovních dnů je nutné oznámit škodu na telefonním čísle 840 775 775 případně na e-mailu info@ppl.cz nebo přes reklamační formulář zde.

       

      Pro úspěšné nahlášení reklamace u přepravce je potřeba doložit obalový materiál včetně vnitřní výplně zásilky a pořídit fotodokumentaci poškozené zásilky při jejím rozbalení. Se zásilkou doporučujeme nijak nemanipulovat až do jejího vyzvednutí přepravní společností.

       

      Společnost PPL s vámi na základě telefonického hovoru sepíše škodní protokol nebo vás odkáže na vyplnění reklamačního formuláře na jejich stránkách zde. Na základě vyplněného formuláře vás bude kontaktovat příslušný pracovník reklamačního oddělení společnosti PPL, který s vámi sepíše škodní protokol. Po sepsání škodního protokolu u vás přepravní společnost zboží vyzvedne a doručí jej k nám. V případě uznání reklamace přepravní společností vám zašleme nové zboží a reklamaci dořešíme sami. V případě, že přepravce vaši reklamaci zamítne, můžeme vám nabídnout zaslání vašeho zboží do autorizovaného servisu, který připraví cenovou kalkulaci opravy, nebo vás servisní technik navštíví přímo ve vaší domácnosti.

       

      Toptrans

      Do 2 pracovních dnů je nutné oznámit nám škodu na e-mailovou adresu info@housemode.cz  K e-mailu prosíme připojit fotodokumentaci poškozené zásilky a fotodokumentaci obalového materiálu. My nahlásíme vaši škodu přepravní společnosti, která rozhodne do 30 dnů o její oprávněnosti. Se zásilkou doporučujeme nijak nemanipulovat až do rozhodnutí o oprávněnosti reklamace.

       

      V případě uznání reklamace s vámi domluvíme termín odvozu poškozeného zboží přepravní společností a doručení nového zboží. V případě, že přepravce reklamaci zamítne, můžeme vám nabídnout zaslání vašeho zboží do autorizovaného servisu, který připraví cenovou kalkulaci opravy, nebo vás servisní technik navštíví přímo ve vaší domácnosti.

    3. V případě uznání servisem o neopravitelnosti přístroje Vám výrobek vyměníme za bezvadný kus nebo pokud se neopravitelná závada projeví do 6 měsíců od data koupě vrátíme Vaše peněžní prostředky v plné výši neprodleně na Váš účet, popřípadě je zašleme složenkou.
    4. Reklamaci nelze uznat v těchto případech:
      1. vzniká-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu s návodem k použití
      2. vzniká-li vada v důsledku nedovolených zásahu do přístroje
    5. Záruka se nevztahuje na běžně opotřebení věci způsobené používáním.Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat.
    6. Kupující je povinen odeslat reklamované vracené zboží v obalu,který odpovídá nárokům na přepravu,aby bylo řádně zajištěno před poškozením.
    7. Na reklamace se vztahuje občanský zákoník.
  10. Odstoupení od kupní smlouvy

    10.1.    Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

     

    10.2.    Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 10.1. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno písemně ve lhůtě uvedené v předchozí věte. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího Msgr.Šrámka 1037/32,741 01 Nový Jičín či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@housemode.cz

     

    10.3.    V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

     

    10.4.    V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 10.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

     

    10.5.    Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

     

    10.6.    Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

     

    10.7.    Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.


    10.8. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.


    10.9. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené s kupujícím v případě, že objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává,

  11. Závěrečné ustanovení
    1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky,není-li mezi účastníky písemně jinak stanoveno. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškeré ustanovení obchodních podmínek a ceny výrobku ve znění platném v den odeslání objednávky nebude-li prokazatelně dohodnuto jinak. Telefonicky,emailem,faxem potvrzenou objednávku (návrh kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti příslušnými obecně závaznými právními předpisy.
  12. Prohlášení
    1. Firma HOUSEMODE se zavazuje k tomu, že nebude svěřena data prodávat, poskytovat třetí osobě s výjimkou složek zapojených do procesu vyřízení Vaší objednávky (doprava),ani nijak nepoužije osobní data pro komerční nabídku.