Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.housemode.cz.Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího(provozovatele) a kupujícího (zákazník).
Do 5Kg |
120,- Kč |
|
Označené zboží (zdarma) |
5-15Kg |
220,- Kč |
|
Označené zboží (zdarma) |
15 – 20 Kg |
360,- Kč |
|
Označené zboží (zdarma) |
20 – 50 Kg |
510,- Kč |
|
Označené zboží (zdarma) |
Zboží mi bylo doručeno poškozené a obal byl nepoškozený
Při přebírání zboží od přepravce vás prosíme o pečlivou
kontrolu dodaného zboží, a to i v případě, že obal nejeví známky poškození. Z
našich skladů zboží odchází v naprostém pořádku z pohledu výrobku i jeho obalu.
Při přesunu zboží na vaši adresu se však bohužel může zásilka jakýmkoliv
způsobem poškodit – například nakláněním balíku při převozu v autě přepravce,
převážením na rudlech a jiné manipulační technice, při nakládce a překládce
zboží u přepravce a podobně. Ve vyjímečných případech může pod obalem, který
nejeví známky poškození, být vaše zboží poškozené.
Pokud je vnější obal bez poškození a vy i přesto dodatečně
zjistíte poškození pod obalem, tak začíná běžet lhůta na reklamaci přepravy u
přepravce, která je 2-3 dny od převzetí zásilky, dle zvoleného přepravce.
Reklamaci můžete oznámit přepravci sami nebo se obrátit na nás a my budeme
reklamaci přepravy vyřizovat za vás. V obou případech doporučujeme po otevření
zásilky poškození nafotit.
Při reklamaci je potřeba doložit fotografie vnějšího obalu,
poškozeného zboží, jeho zabalení uvnitř zásilky a přepravní štítky. Je potřeba
zajistit, aby se zásilkou nebylo manipulováno, až do vyjádření přepravce a
uchovat veškerý obalový materiál, do kterého musí být zásilka opětovně zabalena.
Pokud chcete, abychom reklamaci s přepravcem vyřizovali za
vás, tak je třeba fotografie uložení zboží uvnitř balení, obalového materiálu a
poškození, s popisem škod, zaslat na email info@housemode.cz . Tyto podklady
je nutné doručit do 2 dnů od převzetí zásilky. My vás poté budeme obratem
kontaktovat s informací o dalším postupu vyřízení reklamace tak, abyste měli
doma zboží, které jste si objednali, co nejdříve.
Bez dodržení těchto podmínek včetně doložení všech uvedených
fotografií není možné dodatečně uznat reklamaci na poškození zboží při
přepravě. Proto kontrole věnujte prosím dostatečnou pozornost. Jakékoliv
zjištěné poškození obalu nebo zásilky vždy zaznamenejte do přepravního listu.
Při splnění všech podmínek vám zašleme nové zboží obratem.
V případě, že se vám uvedené podmínky nepodaří dodržet a již
jste převzali zásilku v neporušeném obalu a s poškozeným výrobkem uvnitř,
informujte prosím neprodleně přepravní společnost a nahlaste poškození zásilky
při přepravě. Poté je nutné vyčkat na vyřízení reklamace u přepravce, které
trvá dle zákonné lhůty. V případě, že přepravce vaši reklamaci uzná, zašleme
vám nové zboží a reklamaci s přepravcem dořešíme sami. V případě, že přepravce
vaši reklamaci zamítne, můžeme vám nabídnout zaslání vašeho zboží do
autorizovaného servisu, který připraví cenovou kalkulaci opravy, nebo vás
servisní technik navštíví přímo ve vaší domácnosti.
Níže uvádíme kontakty na jednotlivé dopravce a maximální
lhůty pro nahlášení škody:
PPL
Do 3 pracovních dnů je nutné oznámit škodu na telefonním
čísle 840 775 775 případně na e-mailu info@ppl.cz nebo přes reklamační formulář
zde.
Pro úspěšné nahlášení reklamace u přepravce je potřeba
doložit obalový materiál včetně vnitřní výplně zásilky a pořídit
fotodokumentaci poškozené zásilky při jejím rozbalení. Se zásilkou doporučujeme
nijak nemanipulovat až do jejího vyzvednutí přepravní společností.
Společnost PPL s vámi na základě telefonického hovoru sepíše
škodní protokol nebo vás odkáže na vyplnění reklamačního formuláře na jejich
stránkách zde. Na základě vyplněného formuláře vás bude kontaktovat příslušný
pracovník reklamačního oddělení společnosti PPL, který s vámi sepíše škodní
protokol. Po sepsání škodního protokolu u vás přepravní společnost zboží
vyzvedne a doručí jej k nám. V případě uznání reklamace přepravní společností
vám zašleme nové zboží a reklamaci dořešíme sami. V případě, že přepravce vaši
reklamaci zamítne, můžeme vám nabídnout zaslání vašeho zboží do autorizovaného
servisu, který připraví cenovou kalkulaci opravy, nebo vás servisní technik
navštíví přímo ve vaší domácnosti.
Toptrans
Do 2 pracovních dnů je nutné oznámit nám škodu na e-mailovou
adresu info@housemode.cz K e-mailu prosíme připojit fotodokumentaci
poškozené zásilky a fotodokumentaci obalového materiálu. My nahlásíme vaši
škodu přepravní společnosti, která rozhodne do 30 dnů o její oprávněnosti. Se
zásilkou doporučujeme nijak nemanipulovat až do rozhodnutí o oprávněnosti
reklamace.
V případě uznání reklamace s vámi domluvíme termín odvozu
poškozeného zboží přepravní společností a doručení nového zboží. V případě, že
přepravce reklamaci zamítne, můžeme vám nabídnout zaslání vašeho zboží do
autorizovaného servisu, který připraví cenovou kalkulaci opravy, nebo vás
servisní technik navštíví přímo ve vaší domácnosti.
Odstoupení od kupní smlouvy
10.1. Kupující bere
na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné
odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání
kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá
rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným
zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z
obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o
dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud
porušil jejich původní obal.
10.2. Nejedná-li se
o případ uvedený v čl. 10.1. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy
odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského
zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od
převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů
zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky
zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno písemně ve
lhůtě uvedené v předchozí věte. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující
zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího Msgr.Šrámka 1037/32,741 01
Nový Jičín či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@housemode.cz
10.3. V případě
odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2. obchodních podmínek se kupní smlouva
od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy,
nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom
případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
10.4. V případě
odstoupení od smlouvy dle čl. 10.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní
prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní
smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího
přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již
při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude
souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od
kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu
dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu
odeslal.
10.5. Nárok na
úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst
proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.Pokud vrácené zboží není originál zabaleno ,bude účtován poplatek 1.000 kč za jeho přebalení .
10.6. Do doby
převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy
odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez
zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
10.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
10.8. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
10.9. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené s kupujícím v případě, že objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává,